Zpětná vazba v praxi

S výkonem Vašich podřízených už nejste delší dobu spokojen. Tuto situaci je nutné řešit. Uvědomte si, že zaměstnanci nejsou vševědoucí a možná ani netuší, s čím nejste spokojen. Nezapomínejte na feedback. Když budete jednat slušně, můžete si dovolit i kritiku, pokud bude oprávněná. Nezapomínejte si však vždy ověřit, že Vám dotyčný rozumí a chápe, o co se Vám jedná. Naučte se naslouchat.

Feedback a jeho efektivní poskytování

Bohužel v této oblasti máte hodně velké rezervy. Potom se nemůžete divit, že neustále řešíte konflikty na pracovišti. Je to především Vaše vina. Schopný ředitel musí umět chválit i kritizovat. Vy neděláte ani jedno. Zpětná vazba Vám nic neříká. To je velmi špatně. Zkuste proniknout do tajů tohoto pojmu díky online kurzu, který můžete absolvovat klidně z pohodlí domova. Naučte se naslouchat druhým. Zajímejte se o názory Vašich podřízených. Snažte se najít řešení, jak dělat věci lépe. Feedback Vám může hodně pomoc, tak tuto komunikační dovednost nezatracujte a dejte jí konečně šanci. Vždy však jednejte slušně.